Birtutambebek çok ta iyi yağıyorsun doktorum günde 1 ltireye kadar içebilirsin demişti magnezyum açısında ben hiç ilaç takviye kullanmadım en başından beti günde en az 1 tane içmeye çalışıyorum ki faydasını da gördüm bazen açıyorum gazı kaçsın diye biraz bekliyorum öyle tüketiyorum bazen direk açıp içiyorum bence içmeye devam edebilirsin