Antabus Merhaba, 35. Haftaya giricem yarın. İki gündür biraz azaldığını hissediyorum hareketlerin. Onun yerine sanki kasılma gibi hissediyorum daha çok. Yaşayan var mı aranızda normal mi ?
Aysenur-yakarer28 Çok şükür hareketleri normal ama bazı günler azalıyor 34.haftamda iki gün çok az hissediyodum hareketleri minik minik nst ye bağladı hemen doktorum bir şeyi yok sadece alanı daraldı artık büyüdüğü için arada hareketsiz olabilir endişelenme dedi
Antabus Aysenur-yakarer28 hiç hissetmiyo değilim ama azaldı gibi. Gerçi iki gündür ekstra yoruldum etkisi de olabilir bilmiyorum ama yine de tedirgin oldum. Yarın da böyle devam ederse doktorumu aricam