Melikeylmz99 Merhaba hanımlar. Kaçıncı haftada doğurdunuz ve bebişinizin cinsiyeti neydi?. Ben şuan 37+5 teyim. Oğluşumu bekliyorum. Ama doğurmuş kime denk gelsem oğlanlar geç geliyor diyor
hepoyleolurzaten__ Melikeylmz99 ilk oğlum 37haftamda doğdu İkinci oğlum 38+3 haftamda Üçüncü oğlum 36 haftamda 😂 Şuan ikizlere hamileyim bakalım
Kahverengi Melikeylmz99 35+6 dünyaya geldi oğlum erken doğum riskim falanda yoktu ters olduğu içi acil sezeryana alınmıştım bakalm şimdi 33 haftalık oldum kızımı bekliyorum erkenmi gelicek yoksa belirlenen sezeryan günündemi 😊
Baharatajanova hepoyleolurzaten__ çok merak ettim ikizlerde erkek mi acaba ☺️ bubarada Allah bağışlasın uzun ömürler versin hepsine