Kızlar ilk gebeliğim düşük ve erken doğum riski ile geçti o yüzden bu gebeliğimde çok korkuyorum 12 haftadayım çok şükür bu zamana kadar bir sorun yaşamadım ama hafif bir kasık ağrısı veya vajina da batma hissettiğimde çok korkuyorum tedirgin oluyorum 200lük progestan kullanıyorum gerçi ama düşük riski ne zaman biter acaba?