Selam kızlar 27+2 hamileliğim. Normalde biryerlere gidersem çay yada kahve bir bardak tüketiyorum. Ancak bugün eşimle tüm gün temizlik yaptık ve çok yoruldum gece yarım kupa filtre kahve içtim. Çok tüketmememe rağmen vicdan yaptım. Sizler tüketiyor musunuz?