Merhaba anneler 14+2 haftalık gebeyim göbeğim şimdiden kendini belli etmeye başladı. Bir kaç gündür kaşıntı ve gerginlik söz konusu. Kullandığınız memnun kaldığınız özellikle uygun fiyatlı çatlak kremi/yağı önerilerinize açığım. Şimdiden teşekkür ederim 😌