8 haftalık hamileyim çok kötü salgın almışım ateşim yüksek acile gitsem ilaç veremiyolar belki bi serum taksr gönderirler evde de duş aldım soğuk uygulama yaptım ateşim o an düşüyo sonra tekrar başlıyo siz ateşliyken naptınız ??
Yüksek ateş bebeğe zarar verir mi nolur yadırgamayın cevap verin