Kızlar ilk gebeliğim ikizlerdi, sezeryanla aldılar malesef kayb etdim her ikisini. 6 ay sonra yeniden hamile kaldım ve sezeryanla oldu kızım şimdi yanımda çok şükür 8 aylık. Ama yine hamileyim ve 5 ay sonra kaldım beklemiyodum sürpriz oldu. Ama aldırmaya gönlüm el vermedi. Şimdi kısmet olursa yine sezeryan diyor doktor. Ama kendim doğurmayı o kadar istiyorum ki. Acaba olurmu hiç şansım yokmu? 🥲