25 gün önce doğum yaptım benim doğumum zor geçti ilk doğumdu bide acildekiler çok ilgisiz doktorda şansınıza kim denk gelirse ama doğumuma doktor girmedi benim ebeydi sanırım acilde bir erkek doktor gördüm onun dışında doğumhanede hiç erkek yoktu doğumhanede odalar tek kişilik ebeler falan iyi kötü davranan olmadı açıkçası sürekli nst baglisiniz .