Sermec27 Zeynp08 ben sadece somon yiyorum ekşili balık yapıyorum yani bir nevi yemek tarzında oluyor biber soğan sarımsak domates limon salça bu şekilde biraz suyla pişiyor çok lezzetli oluyor benin şekerim olduğu için patates koymuyorum ama patateste konulabilir 🥰
blovec Zeynp08 balık ben de yiyemiyorum 🥲 diğer yediklerime dikkat ediyorum bi eksikliği olmaz umarım
Eko93 Zeynp08 bende yiyemiyorum. Multivit içinde omega 3 olan var onu kullanıyorum. 10 günde 1 somon yiyorum oda yedim demek icin
Meliek Aabbccc 35 haftalığım ve bir yada iki kez yemişimdir geçen gün doktoruma sordum yemiyorum diye tek dediği şey eskiden hamilelere yasaklamişlardi balığı şimdi de iyi geliyo diye söylüyorlar dedi istersen OMEGA 3 vereyim dedi gerek yok dedim hiçte sıcak bakmadı yani
Makbulepoyraz Zeynp08 Haftada 2 kez yiyorum levrek somon yemek tarzında değil de ızgara yada fırında yiyebiliyorum
Missprincess Zeynp08 ya ben balık çok severdim. Bi gün eşimin arkadaşları balık pazarında balık yemiş. Çocuklarının üstüne sinmiş kokusu. Çocuklar da küçük. Seviyim dedim sevmez olaydım 😂 kusacaktım az kalsın. Sonra tiksindim. Ondan önceye kadar yiyordum son 2 aydır yiyemiyorum. Fotoğrafı bile midemi bulandırıyor
Momsday Zeynp08 ferro sanol demir ilacı , decavit multivitamin fakat içinde omega 3 bulundurmuyor , ek omega 3 almanız gerekir , bende decavit kullandım bi dönem doktorum ek omega 3 yazdı
Aslan97 Zeynp08 bende 16 haftalık hamileyim bende hiç daha yemedim hiç sevmem hamileyken de yiyemiyorum omega -3 vitamin yazdı doktorum
Meliek Momsday benim doktorum çok gerekli görmedi istersen OMEGA 3 yazayım dedi Önceden balık yasaktı şimdi oneriyolar dedi