Neseyakut
Kizlar merhaba 35 +4 günlük hamileyim. 33. Haftam da rahim ağzı kisaligim çıktı doktor yatış verdi. 34. Haftam da nst De sancim cikti bu sefer. Hastane de yattım ciğer geliştirici iğne vuruldum. Doktor 1 ya da 2 hafta erteledik dogumu demişti. Çarşamba doktora gidicem 36 haftalık oluyorum artık. Yatarken sıkıntım yok ama wc ye gidince aşırı kasik agrim var . Sezeryan olmak istediğimi söyledim ama bana gün vermiyor . Kendince haklı olabilir. Birden doğumum başlasa beni nasıl sezeryan a alacak sürekli tok geziyorum sonuçta. Kafam çok karisik