Arkadaşlar 6 haftalık hamileyim, doktorum ultrasonda sağ yumurtalıkta 8 cm e yakın kist olduğunu söyledi, takip edeceğiz küçülme ihtimali varmış, ama son 3 gündür sol tarafta aşırı aşırı ağrı var, acile gittim kistin baskı yapabileceğini söylediler, birde gaz ve kabızlık problemi yaşıyorum. Bir öneriniz var mı ? Nasıl hafifler bu ağrı ?