Cmre45 benim gebelikten önce de olurdu senede bir iki defa. Çok ta acıtiyor. Hatta bir iki gün bacakta ağrısı sisliği kalıyor. Uykuyla uyanıklık arasında vücudumu germe hareketi yaptığımda kramp giriyordu benim. Hamileliğim boyunca da 1 kere oldu. Öyle durumlarda eşinizi uyandirin bacağınizi dik tutun oda eliyle ayak tabanınizdan baskı yapsın. Görmüşsünüzdür futbolculara yaparlar. Benim eşim öyle yaptığın da geçmişti. Eğer sık oluyorsa doktorunuza söylersiniz magnezyum takviyesi önerebilir.