Kızlar,
Bugün biraz yürüdüm. Yürüdüm dediğim de 4000 adım filan ve şu anda sol kalçamda ağrı var. Rahat yürüyemiyorum. 27 haftalık ikizlere hamileyim. İnternette bu haftalarda normal olduğu da yazıyor. Doğum belirtisi oldugu da😳 normal mi? Sizler de yaşıyor musunuz? Yaşadınız mı? Tedirgin oldum biraz.