Bennde gittim ve aşırı memnun kaldım çok ilgili ve dürüst bir doktor her şeyi anlaşılır şekilde açıklıyor sizi de dinliyor sorunuz olursa yanıt veriyor bebeğin yüzünü göstermek için çok çaba harcıyor sırf yüzü için beni 3 gün sonra ücretsiz tekrar çağırdı tabi bizim oğlan çok hareketli yine tam göstermedi ama doktorun ilgisi ve samimiyeti çok güzeldi hiç kuşku duymanıza gerek yok..