Niless- ben dün bi kanama yaşadım lekelenme şeklinde onun öncesinde dediğim gibi aşırı ıslaklık oluyordu ama akıntı gibi değildi çoğu zaman bunu takipli olduğum doktoruma söyledim 1 hafta önce bi sorun görmemişti dün aşırı ıslaklık ve kanama yaşayınca gece hemen özel bi hastanenin aciline gittim meğersem bebeğimin suyuymuş gelen serviks de 4.4 olmuş açılma varmış bebeğin eşi de rahmime çok yakınmış ve erken doğum riskim çok yüksekmiş ekstra olarak kum problemi ve sağ böbreğimde aşırı şişmişti doktor aşırı kızdı neden daha önce gelmedin diye sende lütfen aksatma git biran önce bi hastaneye yani ben giderken güle oynaya gittim arkadaşımın yalvar yakar ısrarı üzerine gittim çıkarken de gözlerim dolu dolu çıktım hastaneden lütfen ihmal etme🌸