Esrabyndr kac haftalıksiniz 14.haftadan sonra ikili tarama yapilmiyor, bende ikili tarama ya da fetal dna istemedim ama doktorum zorunlu olduğumu bebeğe giden kan damarinda kan gitmeme direnci olabileceğini soyledi eğer varsa kan sulandirici vereceğiz dedi ve dedigi gibide oldu direnc vardi kan sulandırıci basladik bunu bilmeseydim bebegimin nabzi dusermis iyiki yapildi dedik. Cinsiyetini bile merak etmedim sormadim sağlıgi icin yaptirdik biz. Üçlü tarama yaptirmana gerek yok dedi doktor artik