Endişelenmeyin kötü şeyler düşünmeyin malesef bazı hamilelikler kanamli geçiyor inşallah progestan keser kanamayı ama kesmeyedebilir. Her kanama da düşük olacak diye bişey yok korkmayın ilk gebeliğimde 8. Haftadan doğum haftam kadar kanamam oldu iğneye ilaca rağmen kesilmedi çok şükür sağlıkla kızımı kucağıma aldım