Mervkkk ZeynepDuru17 bizde en son şaşırdık çünkü kendi doktorum 12. Haftaydı bacak arası dolu erkek dedi başka doktora muayene için gitmiştim oda erkek dedi en son ailemin yanına başka şehre geldim burada 2 li testte doktor kız dedi
ZeynepDuru17 Mervkkk yanilabiliyorlar canım benimde öyle ilk kız dediler sonra üç kontrolümdede erkek bebek dediler değişmez artık dediler 31 haftalık olcam ben bile anca öğrendim 🤣
Mervkkk ZeynepDuru17 bu nub felan teorisi varmış hep yorum yapmışlar dedim belki birisi bişey bilir de yazar
ZeynepDuru17 Mervkkk söyledim ya işte. Anladığım kadarıyla tahminde bulundum canım illaki bilen vardır yorum yaparlar
seyma5353- Mervkkk kese kiza benziyo sanki bu sende drlar bi emin olamiyolar banada ilk iki dr erkek dedi 3tanesi kiz dedi yarin ayrintilimiz var bakalm bebem.top cikmasa iyydi😂😂😂
seyma5353- Esratolga alttaki kiz usteki emin olamamakla beraber erkek olabilir ama alttaki kiz nubu yatay cnku
La_Liberte Mervkkk yok hanımefendinin ikizmiş ya onlardan bahsetmiştim 😊 sizin fotoğrafınızda Nub görünmüyor maalesef 🥺