minikkelebegimm Arkadaşlar adetimce hesapladığım haftaya göre ultrasonda 1 hafta öncesi olarak görülüyor bebeğim şu an adetime 11. Haftadayım ama ultrasonda 10. Hafta. Bi arkadaşımda da 8 gün geriymiş sonra yakaladı normal haftayı dedi böyle olan var mı doktorum döllenme adetinden 1 hafta sonra olmuş o yüzden farklı dedi
alcang minikkelebegimm ilk haftalarda çok sık oluyor bu durum canım ilerde haftasını yakalar merak etme
tazecikanneee minikkelebegimm döllenmeyle alakalıdır kuzum kimisinde baya geç döllenmiş oluyor detaylıda bana da geri bir hafta demişti çünkü benim döllenmem bir hafta sonraydı biliyorum 😂😂😂
Merveee1 minikkelebegimm valla bende kendimi 7 haftalık diye hesapladım doktorum 5 haftalık dedi en net ultrason zaten
minikkelebegimm tazecikanneee aynen canım benim de öyleymiş zaman geçiyo diye sevinirken bi hafta geriye gitmek gözümde büyüdü 😂 hepsi bi yana sağlıkla gelsinler de 🤲🏻
Seren21 Bende sağlık ocağında test yaptırdım beş haftalıktır bir hafta sonra git bebeğin kalp atışlarına bakarsın dedi bir hafta sonra gittim doktor dedi bir aylıktır 😏 değil kalp atışını nokta kadar olan bebeği bile görmedim 😊