momlife10 🤭🤭🤭
Tahta kaşığın tersini ocakta ısıtıyorum 1 dkk falan sonra uçuk olan yere dokundurup çekiyorum..
Dokundururken uçuğa biraz bekletiyorum ısısı işlesin diye dayanacak kadar sonra çekiyorum 🥲
Sonrasında çok şişmeden yara olmadan 1-2 güne geçip toparlıyor 🫠🙈
Kremden daha fazla faydası oluyor 🤗