Bahaarrrk normal sartlarda boyle bir hak yok zaten. 27 de heyet raporu alinabilir gibi bir sey yok. Isterseniz heyet raporu almayıp saglik ocağından 10 ar gün 3 kere normal hastalik raporu alin fark etmez. Çalışamayacagimiz icin bizin ürettiğimiz bir fikir bu aslında. Işimiz geregi surekli yere otur kalk yapmak, öne egilmek falan gerekiyor. 27 den sonra fizyoterapistler hep zorlanmislar. Bu yolu izlemiş cogu. Normal hastalik raporu yani aldiklari