Merhabalar, bende 25+5 deyim. Masa başı çalışıyorum ama ona rağmen baya zorlanmaya başladım bu yüzden 32 hafta olduğunda izne çıkmayı düşünüyorum. İlk gebeliğim olduğu için tecrübesizim. Şimdi bu izin için son adet tarihine göre hesaplanan 32. Haftayı mı baz alıyor doktor rapor için yoksa bebeğin ultrasondaki gelişimine göre olan haftayı mı? Mesela benim bebeğim ultrasonda 2 hafta önde çıkıyor. Kafam karıştı bilen birisi beni aydınlatabilir mi?