Rsahbaz doğrudur ben her hastanenin farklı olduğunu yazdım zaten sonuçta tüm türkiyedeki özelleri denemediniz ya? 😊 forma yazan vardı bir kaç kişiden okudum bağıra çağıra zorla inmiş yataktan yoksa bırakmıyomuş hemşireler hareket etme ihtiyacı geliyomuş ama nstye bağlı kalman gerekiyo diyolarmış
O hastanelerden bahsediyorum