Evet daha dün gittim:) Genellikle erken saatlerde gidiyordum asistanları oluyordu hep dün kendi de vardı ama asistanı baktı ama inanır mısınız asistanları genellikle bana daha güler yüzlü davranıyor doktordan ne sorsan anlayışla cevap veriyorlar kafamda soru işareti kalmıyor Aylin hanıma gidiyorum ama onu güler yüzlü bulmak biraz zor olabiliyor asistanları bakmasa doktor değiştiririm o derece diyebilirim