Merhaba herkese 11 gün oldu doğum yapalı ama doktor unuttu galiba veya benim mi istemem gerekiyordu dikiş izi için herhangi bir krem jel ? Lazerle dikiş yapıldı ip aldırma olayım yok hastaneden çıkınca doktor sprey sıkıp duş alabilirsin demişti hatta,ama ameliyat izi için bir şey söylemedi ben kafams göre araştırıp mı almam gerekiyor acaba bilemedim ilk olduğu için tecrübem de yok