Kızlar bebeğim 2.5 aylık son 2 haftadır gündüzleri çok zorlanıyorum memeye alınca cıglıgı basıyor kafayı cevırıyo agzına koysam da asla kapatmıyor aşırı tepki verip ağlıyo aynı anda emzik verince alıyo çekıp memeye gecınce anında anlıyo 2 gündür ayakta vermeye çalışıyorum alırsa oturunca yine ağlıyo 😞 ne yapabilirim fikrinize ihtiyacım var