Gul616161 Kızlar gonalf kullanalı 7 ceteotide kullanalı 3 gün oldu. Yarında büyük ihtimalle çatlatma iğnesi olcam ama göğüslerim çok acıyor adet olcakmışım gibi ama yeni bitti. Böyle hassasiyeti hissededeniniz oldumı? Tüp bebek tedavisi görüyorum
SCtrhp Merhaba yumurtalar geliştiği için oluyor o sancı ve ağrılar bende de olmuştu aceba yumurtalarım mı çatlıyor diye çok korkmuştum ama cetrotide koruyor yumurtayı erken çatlamıyormuş içinizi ferah tutun inşallah hayırlısıyla pozitif sonuçlar alırsınız