Kızlar 6 haftalığım bugün, dün kanamam oldu koyu renkte korktum acile gittim hemen ultrason la baktılar kese fln oluşmuş yerinde dedi kan değerlerim de iyi çıktı bugün de tuvalette idrardan sonra siliyorum hafif lekelenmem var hala acaba yerleşme kanaması mı ? Yoksa Allah korusun düşük mü ? Öyle olsa ultrason da belli olmazmıydı? Çok korkuyorum başına gelen varsa yazabilir mi ?