ZeyHus33 Kızlar Enfeksyon var idrar yolunda Ama inanirmisiniz Otururken yatarken Fazla kasinmiyor ama nedense temzlk yapmaya kalkim çok ayakta durim bir kaşınıyor bir kaşınıyor anlatamam benimle Aynı durumu yaşıyan hamisler varmı
Ogretmen_Anne_ ZeyHus33 ben gebeliğimde yaşamıştım doktora gittim ilaç verdi hemen geçti canim çok rahatsız ediyorsa görün mutlaka oluyo çoğu anne aşırı nemli oluyor o bölge hamileyken maalesef
ZeyHus33 Ogretmen_Anne_ hiç sorma ya ilaç verdi 2 tane fitil 3 arayla kullan dedi bide krem verdi bakalm