Kızlar benim daha önce 2 düşüğüm oldu şuan 12 haftalık hamileyim ama hep bir korku var içimden atamıyorum diğer düşükler hep 6 7 haftlarda oldu ama içimde korku gecmiyor rahatlatmaya çalışıyoruma ama burda bazen okuduklarıma denk geliyorum etkileniyorum az önce yine bir yazı okudum etkiledim en sonunda hassas içerik sekmesini gizledim. Salı günü randevum var inşallah sağlıklıdır tek duam bu rabbim birdaha aynı acıları yaşatmasın kimseye içimi bir şekilde rahatlatmam lazım ama nasıl herşey Allahdan biliyorum ama vesveyede engel olamıyorym kızıma daha henüz söyledim bir kardeşi olcağını çok istiyor olmasını rabbim kızım için bize nasip etsin saglıkla ☺