Ogretmen_Anne_ Kanamam yok resmen kızlar yani bi kaç damla geldi o kadar dün oldum sizde kanama oldu mu hemen doktoruma yazdım ama hala dönüş alamadım sizde durumlar neydi kürtaj sonrası
1palyaco Ogretmen_Anne_ benimde kanamam olmadı kürtaj sonrası . Eve gelince çok az kahverengi akıntı oldu kan gibi değildi kıvamı . Daha çok su gibi.
Mirhas33 Ogretmen_Anne_ hemen oldu dış gebelik geçirmiştim bende altıma bez koymuşlar kandı hep sonrasında ben ped taktım 4 gün sürdü
momofmychildren Ogretmen_Anne_ kürtajdan sonra iki gün çok az kanamam oldu sonrasında biraz daha fazla oldu
sutlukahve_ Bende de kürtaj olduktan sonra doğru düzgün kanama olmadı 4-5 gün yalandan yalandan lekelenme oldu en çok olan kurtarın 3.gunuydu yani herkeste aynı olmuyor endişe etme