Es5ra Özel hastaneye gidiyordum şuana kadar ama doktorum ebe hemşirenin görevden ayrılacağını ve yerine gelecek olan ebenin daha netleşmediğini söyledi.böyle bi durumda ebe olmadan normal doğum yaptıramam tek başıma dedi.benim de ilk gebeliğim ve normal doğum istiyorum aksi bi durum olmadığı halde.bize en yakın EAH var olası acil durumda oraya gitmemiz gerekirse diye soruyorum.doğum yapan var mı ilgi alakaları nasl?
ZehraS Es5ra saglikla al kucagina cnm ben kepez devlet hastanesine gidiyirum ama bi arkadasin ablasi orda dogum yapdi ebeler dogurtuyomus orda da temizlik haric memnun kalmis .Benim gitdiyim hastane de iyi ben memnunum