Latifeunalsoydan İkiz gebeliğim de 24 haftadayız geriye normal olmasına rağmen normal doğum ihtimalinin düşük olduğunu söylüyorlar. İkiz bebeği olup normal doğum yapan annemiz var mıdır acaba ? Tavsilerinize talibim ❤️
mavikalpvemavikalp Latifeunalsoydan ay bana bir ebe anlattı tavsiye etmiyorum asla ama çok ilginçti Kadının biri özel ebe tutmuş evde ikiz doğurmuş eşi ve ebe varmış sadece biri makat gelmiş diğeri normal Tabi Allah korusun o an müdahele edilmesi gerekse apar topar hastaneye gidilmesi lazım Ama bunu yapanlarda var tabi
ballilokmam Latifeunalsoydan ben de 15. Haftamdayım ikiz bebişlere. Instagramda falan çok gördüm normal doğum. Umarım Rabbim bize de nasip eder normal ve sağlıklı bir şekilde en güzeliyle yavrularımızı kucağımıza almayı 🤲🏻 bu arada ilk gebelik mi?
isum Latifeunalsoydan hahsha şu platformda tek bebeği normal doğurmaya bile dehşetle bakıyorlar, sanki sezeryan normal doğumdan risksizmiş gibi, ikiz gebelikte normal doğuma ne derler Allah bilir, aslaaa ölürsün mahvolursun derler herhalde
Latifeunalsoydan @mavikalpvemavikalp ikizde böyle bir şeye nasıl cesaret etmişler . Hastanede doğum yapacağım özenle seçiyorum hastaneyi ne olur ne olmaz ancak normal doğum şansı varsa da normal olsun istiyorum. Tabi öncelik sağlıkları
mavikalpvemavikalp Latifeunalsoydan kız kocası ve ebe varmış başında sadece Kocasının psikolojisi falan bozulmuş 🤣🤣🤣 benim bile anlatınca kanım donmuştu
Latifeunalsoydan @yesizm iki bebek de baş aşagı şuan 26. Haftadayım doktorum normal doğum riskli dedi ama sezaryen beni korkutuyor Allahım en hayırlısını versin