Kızlar merhaba iyi hafta sonları hepinize
Lütfen bana yardım edin soracak kimsem yok
Ben 37+3’üm 2 gündür bebeğim tekmelemek yerine toplanıp sertleşiyor gözle görülür bir şekilde sancım yok sadece öyle yapınca canım yanıyor bu yaptığı hareketten sayılıyor mu hani 10 kere hareket edecek diyorlar ya bu sertleşme toplaşma da sayılır mı
Birde sağ göğsümün iki parmak altı küçük bir bölümü 4-5cm’si yırtılmış veya yanmış gibi acıyor tenim neden acaba