Kızlar 14 haftalık hamileyim. Dün akşam kasıklarımdaki ağrıdan dolayı sadece tahlil yaptırmak niyetiyle bir devlet hastanesine gittim. Ultrasondan bakmak istediler ama eşim ultrason olacaksa özele gidelim ben de göreyim belki cinsiyeti de belli olur dedi. Özele gittik 1115 lira muayene ücreti verdiğimiz halde saçma sapan bir cihazdan baktılar cinsiyeti soruyoruz bu acil cihazı olduğu için anlaşılmıyor diyor doktor ölçümü bile alamıyor doğru düzgün. Neyse kan idrar istediler 2400 lira da ordan masraf çıktı ben de eşime dedim ne gerek var aynı işlemi devlette ücretsiz yapacaklar. Şehir hastanesine gittik daha yeni ultrasona girdim sadece kan idrar baktırmak istiyorum dedim kabul etmediler onlar da ultrasona soktular. YouTube’da bir profdan görmüştüm sık sık ultrasona girmek çocuklarda otizme sebep oluyor diye bir video. Dünden beri içim içimi yiyor sizce bir sıkıntı olur mu üstüste iki defa ultrasona girdiğim için 🥹🥹