Esinn13 ‘3 gündür lekelenme seklinde kahverengi geliyor acile gittim yağlı iğne diye bi iğne yaptılar ertesi gün pembe geldi biraz ve hala lekelenme devam ediyor düşük mü yapıyorum’ 7 haftalık hamile bir yakınımın şikayeti düşük olabilir mi
Oznurkk Esinn13 7 haftalıkta yerleşme olabiliyor. Ben kahverengi kırmızı kanamaları ilk kızımda 30 haftaya kadar sürekli yaşadım. Çok şükür sağlıkla kucağımıza aldık. Düşük olsa direkt kese bozuluyor onu da doktorlar anlıyor eğer öyle bir şey demedilerse korkmayın. Dinlenin biraz yatarak geçirin bu süreci bol bol su için 🌸
Esinn13 Gulsah-207 baktırmıstı ama doktor demiş ki grip olmuştu öksürmekten bebek asagıya inmis biraz demisti sınra iğne yapmıs iste ama igneden sonrada devam etmis
Gulsah-207 Esinn13 o nasıl doktor öyle öksürmekten bebek aşağı mı iniyormuş düzgün bir açıklama bile yapmamış kanama ise düzenli ilaç iğne yazılır tek sefer olmaz neye göre tek seferlik bir iğne yapılmış anlayamadım bence başka doktora gitsin
MorKelebek54 Esinn13 öksürmekten bebek asagiya nasil iniyo onu anlamadim. Bizim digurmamiz gerekiyo o zmana buyuk tuvalete gidince ikiniyoruz ya hani. O doktoru kesinlikle degistirsin ne demekmis o ya😒😒
yenianne0511 Esinn13 yerleşme 4 ve öncesi düşük tehditin var kese görünene kadar yaparlar iğneyi bişey yoksa
Aysenur-yakarer28 Yağlı iğne dediğiniz proluton iğne herhalde Düşüğü ve erken doğumları engellemek için veriyorlar
MorKelebek54 Esinn13 yerlesme kanamasi demis bi kac kisi ama 7. Haftada yerleşme kanamsi olmaz diye bikiyorum ilk olusmaya basaldiginda oluyo bu kanama. O yuzden yerlesme kanamai olmayabilir kan testi versin bi arkadasin. Ultrasonla da bakilsin mutlaka ayrica rahim agzina da baksinlar o sekilde anlasilir dusuk tehlikesi mi var diye