Kubra5816 kasık ağrısı ben 4.aydan beri yaşıyordum yatıp kalkmak pantolon giymek gibi bacak kaldırma gereken işlerde zorlanıyordum. Bel ağrısı da bazen oluyordu ama devamlı değil. Ama 9 ay bitmek üzere bende kasık ağrıları inanılmaz arttı altımda çok fazla baskı var ama yine de sezaryen kabul etmiyorum son ana kadar. Çevremde doğum yapan insanların bebeklerini doğdukları gibi yoğun bakıma aldılar nefes güçlüğü sebebiyle. Çocuk sağlıklıysa gelmek istediği güne kadar beklesin iyice gelişsin. artık 41 içinde de olmazsa 41.hafta bitmeden suni sancı ile deneyeceğiz biz