Sibelimm03 Göğüs ucum feci derecede yara olmuştu, o yüzden süt kanallarım tıkanıyordu ve neredeyse her gün mastit olma noktasına geliyordum,göğsüm taşlaşıyordu ,ağrıyordu.Evde sağımla uğraşmak zorunda kaldığımdan ve tatilde konfor alanımın dışına çıkacağımdan ben cesaret edemedim. Birde bebeğim uyumuyordu gaz sancısı çekiyordu, gecemiz gündüzümuz karismisti.Yani tamamen size bağlı, rahat bir süreç yaşarsanız ve bebeğinizde çok huysuz bir bebek değilse neden olmasın