Benim eşim Allah razı olsun çok iyidir yerine gore tartışıyoruz oysa daha çok yeniyiz tartışmak için. Bir psikiyatriden okudum nette. Eğer eşinizin yanlış bisey yaptığına yâda söyledin inanıyorsanız ona empati yaparak yaklaşın asla sert olmayın diyor. Son 1 aydır herhangi birşey olsa direk empati kurduruyorum ve inan bana o kadar ise yarıyor ki bence dene. Hatasını anlıyor hemen. Inşallah ise yarar😏