gizempoyrazim canim biraz sert olman lazim. Biz malesef altdan aldikca aman küsmesin aman ailesine laf atmiyim aman ben ailemden vazgeciyim. O ayaklara girme, ailen ve sen kaybedersin! Kendi karnindaki cocugunu düsün, kac ay karninda tasiyorsun kac ay bebegimiz icin agrilar sorunlar cekiyoruz. Peki ya senin annen? Kocana acik acik söyle benim annem benim annem! Annemden nasil vazgecerim? Eger onda bi düzelme görmüyorsan sende ailene daha düskün ol sende onu ikinci plana koy. Bak gör nasil zorununa gidecek, biraz empati kurmasi lazim. Senin ailen ben ve karnimdaki de! Kiz bagir cagir, ama bir cözüm bul. Böyle hayat sürmez! Bugün annemde gelsin bebegimize eysa bakmak icin dedigi zaman hayir ben seninle gitmek istiyorum de. Veya tamam ozaman benimde annem gelecek de. Ama lütfen altdan alma ben cok üzülüyorum böyle annelere. Biraz lütfen ac agzini, sen günlerce küs sen konusma. Erkek zaten elinde sonunda iliskiye girmek icin barismaya calisacak 🙈 senin ailene yazik yani onlarda herseyin üstesinden gelip seni büyüttü. Tek onun annesi kiymetli degil. Daha az önemse onu ve ailesini. Daha cok kendini düsün, seni hamileyken kimsenin üzmesine izin verme. Belki burdaki yazdiklarim yanlis gelebilir bazilerine ama ama malesef hep altdan al küsmemesi icin susmakla olmuyor