Ozgednc bende 26+2 deyim 1 haftadır benimde öyle mide yanmalarım ekşimelerim çoğaldı ama bu normalmiş, bende çok rahatsız olursam şuruptan içiyorum yapacak bir şey yok maalesef, normalde kabak çekirdeği ye iyi gelir dedi doktor midem için ama o bile mide yanması yaptı bende 🤦🏻♀️