Eminebyzaa1 bir belirtiniz lekelenme, ağrı tarzı olursa hemen doktora gidin. Hatta içiniz rahat değilse, belirti olmasa da yine de gidin bir kontrol ettirin, en azından rahatlayın. Burada kimsenin bilebilecegi bir şey değil gibi. Keşke yapmasaydiniz, yıkamaya verseniz üç dört günde geliyor mis gibi, havalar soğuk evde silinen halinin kuruması da zor şimdi günlerce nemli kalacak daha çok bakteri üretecek aslında, temizleyeyim derken iyice kirletiyor kışın halı silmak. çok manasız olmuş silmek her açıdan.