Kızlar ilk gebeliğim bebeğimin hareketlerini 19. haftadan sonra hissetmeye başladım oturunca,akşam yatmaya geçince içimde dalgalanıyordu tekme hissetmedim ama dalgalanma hissediyordum son 2-3 gündür çok küçük pıt pıt hareketler hissediyorum ister istemez korktum bu normal mi?