Lykiav kızımla oğlum arasında 29 ay var. Süreç baya bi zor 😣 yeni doğdu oğlum. Keşke kızımın kreş yaşı geldiğinde yani en erken 3 yaşına geldiğinde düşünseymişim diyorum. Çünkü 3 yaş öncesi çocuklar anneye tamamen bağımlı. 2 tane anneye bağımlı çocuk çok yoruyor . Kıskançlık yetişememe de cabası.. tabi her aile her insan farklıdır . Kendi aile yapınıza göre de değerlendirebilirsiniz .