Bsra-korkmaz Annişler, 2 Gündür akintim çok pembe gelmeye başladı şehir dışındayım ailemin yanına geldim yarın sabah doktora gideceğim içim içimi yiyor kasik ve bel agrım yok ama akintim sürekli pembe sizce problem var mıdır bebeklerim ikiz 20. Haftadayız acil yardım lütfen en azından içim ferahlasin
Snglfth Bsra-korkmaz geçmiş olsun inşallah birşeyin yoktur bunlar iyi şeyler degıl en kısa zamanda doktora görün ve ayağa kalkma gerekmedikçe uzan gerekirse hiç kalkma
Bsra-korkmaz Snglfth her çiş te akıntı pembe ve akintim da normalden daha çok gelmeye başladı. Cevremde kiler korkma diyor agrım olmadığı için ağrın olsa durum kötü diyor yarın sabah bi olsaydı
Snglfth Bsra-korkmaz psikolojik olarak rahat ol sıkıntı verme kendine gidene kadar yerınden kımıldama sakın uzan inşallah bir şey olmaz 🙅♀️
Bsra-korkmaz Akintim kanama gibi olmaya başladı doktora gittim açılmam olmadığını bebeklerin iyi olduğunu söyledi ultrason bakıldı kadın doğum uzmanı yılbaşı tatiline girdi çarşamba günü ultrason bilgisin3 bakıp tedavi uygulayacak ama içim hiç rahat değil herşey yolunda ama pembe akıntı kanama gibi olmaya başladı
Esraesra06 Bsra-korkmaz hemen gidin acile bence düşük önleyici iğne vuruyorlar benim de 21.haftada olmuştu bir hafta yattım
Bsra-korkmaz Ben napacagim şehir dışındayım ailemin yanına geldim eşim yanım da değil doktorum istanbul da çıldırmak üzereyim
Bsra-korkmaz Herşey normal gözüküyor saa Esraesra06 herşey normal gözüküyor 4 te ultrason girdim yani düşük tehlikesi varsa söylenmez mi bebekler de iyi yerleri kendileri sizin de mi aynı oldu ağrınız var mıydı
Esraesra06 Bsra-korkmaz ağrım yoktu sadece pembemsi leke geldi iki kez , doktorum herşey normal görünüyor ama her ihtimale karşın iğne vuralım dedi benimki tüp bebek olduğu için biraz tedbirli gitmiş olabilir. Doktorunuz durum iyi dediyse kafanız takılmasın