susaMom_ Canım doktorunun numarası varsa bir yaz ya da kontrole git istersen. Ağrıların olması gebelikte genelde normal . Magnezyum kullandığında değil de kullanmayıp o kramplarla başbaşa kalınca faydası belli oluyor vallaha kaç gün bacak krampından topal gezdim.Bel ağrısı da bebeğin gelişmesi ve vücut kemiklerinin esnekleşmeye çalışmasından kaynaklıymış. Biraz yastıkla yatmaya bacak aranda özellikle tutmaya devam et istersen. Yastığını yükselt, geç saatte yemek yeme ben 5ten sonra yediğimi sindiremiyorum, hormonlardan kaynaklı diyorlar. Az ye yemekle beraber içecek tüketme en az yarım saat önce ve sonrasında iç. Susuz kaldıysan o da baş ağrısı yapabilir. Son üç dört ayda bebek aniden büyüyormuş o da normalmiş.