Arkadaşlar merhabalar. Öncelikle şunu belirtmek istiyorum ben burda doğumdan önce bu hikayeleri okuyup kendimi motive etmeye çalışıyordum çünkü sezaryen doğumdan çok korkuyordum o sebeple sizi çok iyi anlıyorum bunu belirtmek istedim. Gelelim doğum hikayeme. Ben 4 ayrı doktora gitmiş ve bu doktorların ikisi Prof olan bir gebe olarak hepsi bebeğin başının büyük olduğunu, kilosunun fazla olduğunu bu sebeple normal doğumun imkansız olduğunu söyledi. Fakat öyle değilmiş. 38+2 de planlı olarak hastaneye yatış yaptım. Benim için tek sıkıntı sondayı doğum öncesi takmak istemeleri oldu. Haliyle takamadılar çünkü çok korkuyordum. Hatta bir ara doğurmak istemiyorum eve gitmek istiyorum diye ağlamaya başladım. Kanal yolu açıldı beni ameliyathaneye götürdüler. Korktuğumu anladıkları için sakinleştirmeye çalıştılar. Bir kere ameliyathane baya kalabalıktı ve bir anda bana sorular sormaya başladılar. İlk doğumun mu? Cinsiyet ne vs. Bir yandan da kullandığın ilaç var mı? Tarzı sorular ama anladığım kadarıyla bu beni sorularla oyalayıp hızlıca hazırlamak için çünkü kafam karıştı ne olduğunu anlamadan belden iğnem yapıldı. Ve herkesin merak ettiği sorunun cevabını vereyim belki benim bünyemle ilgilidir ki ben kan verirken canından can giden biri olarak iğneyi hissetmedim🫠 yaptınız mı dedim inanın kanal yolu daha çok can yakıyor. Sonrasında sonda takıldı. Ameliyata hazır hale getirdiler ve doktorum geldi. 10 dk sonra oğlumu gördüm 😍 normalde bu aşamadan sonra hemen dikişimin yapılıp odama gitmem gerekirdi ama bende miyom varmış. Ameliyatım daha uzun sürdü onu temizlediler ben geç çıkmış oldum. Odaya geçtiğimde serum takıldı anestezinin etkisi geçene kadar hiç bişey yiyip içmedim. Yaklaşık bir 4 saat sonra uyuşukluk geçmeye başladı. O sırada iğneler yapıldığı için ben ameliyat ağrısı ya da acısı hiç hissetmedim. Sadece temkinliydim bişey olursa diye korkuyordum. Gaz sancısı oluyor ilk kalkış yürüyüş korktuğum gibi zor değildi. Gaz çıkana kadar sancı oluyor onu da bol yürüyüşle çıkarıyorsunuz. Benim başım ameliyat sorasında 5 dk kadar ağrımıştı o ağrıdan midem bulandı ve kustum hemen kesildi ağrı kusunca. Doktorum izin verir vermezde bol kahve, su ve çikolata tükettim. Baş ağrım tutmadı ki migrenim var en çok bundan korkuyordum. İki güne ayaklandım. Kısaca korkacağım hiç bişey yokmuş ben ki iğne olurken ayılıp bayılan biri olarak kanal yolu bile ameliyat yerimden daha çok acıdı 😃 45 gün oldu dığum yapalı ve ameliyat yerimi hala hissetmiyorum. Hiç canım yanmıyor ☺️ Zaten bebek o kadar güzel bir şey ki hayatınız tamamen değişiyor. Doğumdan sonra canım acıyor diye hiç ağlamadım ama bebeğimden kan alırken onun ağlamasına dayanamayıp ağladım. İnşallah hepiniz bebeklerinize sağlıkla kavuşur ve benim gibi çok rahat, ağrısız bir doğum geçirirsiniz 🙏🏻☺️