Kızlar bugün çok şükür 32+2 olduk 25 haftadan bu yana yata yata ama dünden beri alt karnimda bı ağrı var sancı desem değil ne olduğunu da anlamadım aslında karnıma dokununca böyle ince bı ağrı oluyor birde çatı ağrısı biraz daha yoğunlaştı sanki kontrol günümüz cuma günü 33 haftada beklesemmi gitsemmi bilemedim rahim ağzı kisalmasi da var aynı zamanda 22 mm ama bebek hareketleri iyi ne yapayım bana akıl verin 🥹