Yagizinannesi_ Kızlar 37+6 günlük oldum bel fıtığım var 39 haftada sezeryan olabilirim ama doktorumla hala normal dogum düşünüyoruz. Sizler neler yaptınız dogumu başlatmak için yürüyüş ilişki merdiven bunları yapıyorum deneyimlerinizi yazarsanız sevinirim 🌸
1H1Smomyloading Yagizinannesi_ simge duman diye hamile bir antrenör var instagramdan onun hem önerdiği hem yaptığı hareketleri hafta hafta yapıp normal doğum yapan çok var bir bak istersen ona
Use12345 Yagizinannesi_ çatı muayenesi oldunuz mu yani bende normal düşünüyorum ama cati muayenesi olmadan dusunmek sacma geliyor
Yagizinannesi_ Use12345 araştırdıgım normal doğumu destekleyen tüm doktorlar çatının doğuma engel olmadığını doğum esnasında exstra genişlediğini söyledi kendi doktorumda aynı şekilde henüz olmadım şu gün yaparız diye de birşey demedi salı kontrol var yaparsa yazarım burdan